Výměna a vrácení zboží

 VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ - REKLAMACE

1. ODSTOUPENÍ VE 14 DENNÍ LHŮTĚ

●  Zboží, které u nás zakoupíte, můžete vrátit bez udání důvodu během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

●  Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

●  Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

●  Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.


2. POŠKOZENÉ ZBOŽÍ

●  Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

●  Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.

●  Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

●  Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

●  Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@central-shop.cz 

DŮLEŽITÉ: Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti (Zasilkovna) se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být uznána jako oprávněná.


3. NEKOMPLETNÍ NEBO NESPRÁVNÉ ZBOŽÍ

●  Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte skrz e-mail info@central-shop.cz nebo na telefonním čísle +420 737 468 495, kde s vámi situaci rádi vyřešíme. 


4. LHŮTA PRO VYŘÍZENÍ REKLAMACE

●  V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, ale běžně se snažíme reklamace vyřídit obratem. 

●  Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.


5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU ZBOŽÍ

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou Zásilkovnu.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.[
] [
]